Wednesday 11 January 2012

polibrigade!

assaalamualaikum..ni ha teman nak cita ni..
ri ni teman ade polibrigade...penat giler nak mampos lahh..aduhaii..
tapi nak buat cmana dah wajib bagi setiap pelajar poli untuk masuk polibrigade tuh..mau kurus aku nanty(insyaalah) hehehe...
pas polibrigade p pasar malam..aku dah jatuh haty kat nasi lemak ayam remph yg ade kat pasr malam tuh..sedap doe..
ckp pasl makan lapa lak memalam bute ni ha...
kat polibrigade ni teman kena kawad..asyik kawad-kawad..kaku kaki aku td..maslhnye aku mana penah msuk kawad..plkn pon tak penah..memg anak manja kan..
aku kat kelas sblom polibrigade duk asyik doa je ptg tuh bia la hujan..so xde kawad..fuh tgk2 ptg tadi..giler panas...tp seb bek pkcik yang command tuh baik aty sikit..duk kat tempat redup...
mak,opah ayah jgn tekejut ea anak mung jadi keling balik nanty okehh..
ni hahh...pas ni nak study suk ade kuiz..ade  kuiz business management..dh la aku tak penah study benda tuh tetbe nak study lak benda tuh siap ade kuiz lagi...lagi teu beb!
so nak buat cmna..dh namanye belaja..so kena tahan je la..
k lahh adios...
assalamualaikumm..

No comments:

Post a Comment