Wednesday 11 January 2012

new class!

assalamualaikum...
i got a new class..sebelum ni aku kat dalam kelas dpr atau lebih dikenali sebagai kelas diploma pemasaran..skg ni aku dah dapat tuka kepada diploma akauntasi..memang inilah yang aku nakkan..bukannya aku tak suka kelas marketing cuma tak berapa minat..haha...
cita-cita aku sebenarnya nak jadi chef,tapi keadaan yang memaksa aku untuk ubah cita-cita aku jadi akauntan...insyaallah...tapi aku berharap aku dapt sangat jadi akauntan dalam bank kat middle east...jangan tanya aku kenapa..just aku suka sgt middle east..the woman there are beautiful lahh..jeles aku..hahhaa..aku suka middle east sebb aku teringin sangat nak blajar bahasa arab..masa aku buat umrah ada la sikit-sikit blja arab dr buku..sangat  suka.tak salah kalau belajar bahasa syurga kan..bukannya apa..aku suka middle east ni sebb aku suka p sana..aku jatuh haty kat sane sejak p umrah ari tu..memang best la..especially p dubai..lagipon aku expect ekonomi middle east nnty akan meningkat dr tahun ke tahaun.i'm not from really a very rich family but at least i'll try to help my family in the future..aku teringin nak bawak mak and ayah aku p becuty..bukak bisnes keluarga..aku harap sangat adik aku dapat sekolah teknik..aduhai...susahnya jadi anak sulung..but nevermind..as long i'm still studying,i'll will makie my family proud of me...

No comments:

Post a Comment